Challenging Realities: Magic Realism in Contemporary American Women's Fiction

Matèria: estudis feministes, filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2002

Les arrels del realisme màgic en els escrits de Borges i altres autors d'Amèrica Llatina han estat àmpliament reconeguts i ben documentades. Dins d'aquest marc, aquest llibre presenta als lectors una varietat d'escriptores de grups ètnics, conegudes i menys conegudes, i les col·loca en un context literari en el que es tracten tant a nivell individual, com a part d'un moviment artístic més ampli.

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

Altres formats:

eBook

Les arrels del realisme màgic en els escrits de Borges i altres autors d'Amèrica Llatina han estat àmpliament reconeguts i ben documentades produint una sèrie d'estudis crítics, molts dels quals figuren en la bibliografia d'aquest treball. Dins d'aquest marc, aquest llibre presenta als lectors una varietat d'escriptores de grups ètnics, conegudes i menys conegudes, i les col·loca en un context literari en el que es tracten tant a nivell individual com a escriptores així com a nivell col·lectiu com a part d'un moviment artístic més ampli. Aquest llibre és el resultat del treball realitzat a les universitats de Sheffield i la de València i representa una valuosa investigació i una important contribució als estudis literaris.