Catàleg de la producció musical de Salvador Giner

Submatèries: patrimoni artístic

Idioma: català, castellà, anglès

Any ed.: 2011

Aquest catàleg de l'obra de Salvador Giner, que naix amb motiu de la celebració del centenari de la seua mort, pretén recuperar i difondre el patrimoni musical del rellevant músic valencià que es conserva al seu arxiu. Aquesta obra ofereix una informació tant per a músics o investigadors musicals, com per a tot aquell que estiga interessat en la cultura valenciana de l'època.

Realitzat conjuntament per la Universitat de València, la Societat Coral «El Micalet» i l'Ajuntament de València, aquest catàleg de l'obra de Salvador Giner naix amb motiu de la celebració del centenari de la seua mort. La ingent producció musical del mestre Giner (més de quatre-centes obres), així com la seua participació activa en el desenvolupament de la música a la ciutat de València, han fet que siga considerat com un dels músics valencians més important i justifiquen l'esforç realitzat. Amb aquesta publicació es pretén recuperar i difondre el patrimoni musical del rellevant músic valencià que es conserva al seu arxiu. Aquesta obra de consulta ofereix una informació valuosa no només a intèrprets, musicòlegs o investigadors de la música, sinó també a tot aquell que estiga interessat en la cultura valenciana de l'època.