Carmina latina epigraphica carthaginis novae

Ricardo Hernández Pérez, Xavier Gómez Font

ISBN: 978-84-370-6407-9

Matèria: filologia

Submatèries: filologia clàssica

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona

Any ed.: 2006

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Dins de l'epigrafia de la Hispània romana, el corpus més antic de poesia epigràfica, i també un dels més nombrosos, és el pertanyent a l'antiga Carthago Nova. Les deu inscripcions que formen el corpus es presenten en aquest volum editades -prèvia autòpsia de totes les inscripcions conservades i previ examen de la tradició manuscrita i impresa- i comentades des del punt de vista epigràfic i filològic. Ricardo Hernández Pérez i Xavier Gómez Font són professors titulars del Departament de Filologia Clàssica de la Universitat de València. Ambdós han centrat la seua investigació al camp de l'epigrafia llatina, i són membres del grup d'investigació encarregat d'editar els Carmina Latina Epigraphica de Hispania.

Citació

Gómez Font, X. [Xavier] & Hernández Pérez, R. [Ricardo] (2006). Carmina latina epigraphica carthaginis novae. Universitat de València.

Gómez Font, Xavier y Hernández Pérez, Ricardo. Carmina latina epigraphica carthaginis novae. Universitat de València, 2006.

GóMEZ FONT, Xavier y HERNáNDEZ PéREZ, Ricardo. Carmina latina epigraphica carthaginis novae. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6407-9.

Gómez Font, Xavier y Hernández Pérez, Ricardo. Carmina latina epigraphica carthaginis novae. Valencia: Universitat de València; 2006. 100 p.

Copiar al portapapeles