Product Documents

Carlos V en Cerdeña

Edición de cartas, introducción y notas

Nicoletta Bazzano, Júlia Benavent, eds.

Col·lecció: Documentos Inéditos de Carlos V, 4

ISBN: 978-84-9134-881-8

Matèria: història

Submatèries: història medieval, història moderna

Any ed.: 2021

Aquesta edició de seixanta-nou cartes inèdites conservades en l’Arxiu General de Simancas, la Biblioteca Nacional d’Espanya i la Real Biblioteca de Madrid permet llançar nova llum sobre els vincles i conflictes de l’aristocràcia i l’alt clergat de l’illa de Sardenya amb les corts de Carles V i Felip II. Aquesta correspondència, intercanviada entre Jerónimo de Aragall, Antioco Bellit, Jaime Montanyans, Antoine Perrenot de Granvelle i d’altres destacats personatges de mitjan segle XVI, comprèn el període entre 1541 i 1570.

ÍNDICE

ESTUDIO INTRODUCTORIO

«Gaudeat Sardinia»: Carlos V en la isla y en el Mediterráneo

El reino de Cerdeña

Relaciones y amistades entre la corte y el Reino

DESCRIPCIÓN CODICOLÓGICA

Criterios de edición

Abreviaturas y siglas

DOCUMENTOS

RELACIÓN DE CARTAS EDITADAS

ÍNDICE ONOMÁSTICO

ÍNDICE TOPONÍMICO

Bazzano, N. [Nicoletta] & Benavent, J. [Júlia ] (eds.) (2021). Carlos V en Cerdeña. Edición de cartas, introducción y notas. Universitat de València.

Bazzano, Nicoletta y Benavent, Júlia (eds.). Carlos V en Cerdeña. Edición de cartas, introducción y notas. Universitat de València, 2021.

BAZZANO, Nicoletta y BENAVENT, Júlia (eds.). Carlos V en Cerdeña. Edición de cartas, introducción y notas. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9134-881-8.

Bazzano, Nicoletta y Benavent, Júlia (eds.). Carlos V en Cerdeña. Edición de cartas, introducción y notas. Valencia: Universitat de València; 2021. 198 p.