BITECA. Bibliografia de textos antics, catalans, valencians i balears

Vicenç Beltran, Gemma Avenoza, Lourdes Soriano

ISBN: 978-84-370-9038-2

Matèria: filologia

Submatèries: filologia catalana

Idioma: català

Coeditor: Universitat de Barcelona, Acadèmia Valenciana de la Llengua

Any ed.: 2013

Nascuda al sí del projecte PhiloBiblon, aquesta bibliografia apareix amb la finalitat de conciliar dos camps a primera vista incompatibles: la descripció d'obres i llibres antics i, les noves tecnologies de la informació. Aquesta publicació ha comptat amb les recomanacions del professor Albert Hauf, i ha estat possible gràcies a l'acord entre la UB, la UV i el patrocini de la AVL.

Aquesta bibliografia naix al sí del projecte PhiloBiblon, amb la finalitat de conciliar dos camps a primera vista incompatibles: d'una banda la descripció d'obres i llibres antics, i de l'altra, les noves tecnologies de la informació. Sens dubte, l'experiència i el mestratge que el Dr. Faulhaber té en ambdós camps ha estat indispensable per a la creació d'un instrument de treball capaç, flexible i adaptable. BITECA és el fruit d'un extens i complex treball realitzat per un equip d'investigadors que, al llarg de més de quinze anys, han dut a terme una dura tasca. A més, aquesta publicació ha comptat amb les recomanacions i suggeriments del professor Albert Hauf, i ha estat possible gràcies a l'acord entre la Universitat de Barcelona, la Universitat de València i el patrocini de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua.