Atles escolar del País Valencià

Vicenç M. Rosselló, Vicente Gozálvez, dirs.

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials

ISBN: 978-84-370-2910-8

Matèria: geografia

Idioma: català

Any ed.: 1997

El primer atles autòcton del País Valencià és especialment important per la mancança d'aquest tipus de materials dins el nostre àmbit pedagògic. Una obra que no es restringeix al públic docent i discent, sinó que és una eina de consulta útil per a qualsevol persona interessada i encuriosida per les nostres terres.

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

L'obra que teniu a les mans, lectors o estudiants, és el primer atles autòcton de la Comunitat Autònoma Valenciana. Aquesta iniciativa ha sorgit precisament al si de la Universitat perquè s'hi ha vist la necessitat de pal.liar una mancança cardinal en els materials pedagògics del nostre àmbit. Aquest treball, però, no es restringeix al públic docent i discent, sinó que és una obra de consulta útil i interessant per a totes aquelles persones encuriosides per la cultura de la nostra terra.