Atlas de articulaciones del aparato locomotor 3DTC

ISBN: 978-84-370-7814-4

Matèria: medicina

Any ed.: 2010

Gràcies a la col·laboració amb la Fundació Grup ERESA i la utilització de noves tècniques s'ha aconseguit obtenir imatges anatòmiques de l'humà viu. D'aquesta manera serà possible identificar elements anatòmics i alteracions tal i com són en la realitat. Aquest atles ofereix noves imatges que resultaran molt útils en les classes d'anatomia.

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

A aquells que els apassiona l'anatomia humana, una de les branques més importants o més imprescindibles de la medicina, és un luxe poder obtenir imatges anatòmiques dels humans vius, com les incloses en aquest Atles, i així poder-les utilitzar en les classes d'anatomia. Gràcies a la col·laboració amb la Fundació Grup ERESA i la utilització de les noves tècniques que ací es presenten, s'ha aconseguit obtenir imatges per a l'estudi de l'anatomia que fins ara solament es podien observar a la sala de dissecció de cadàvers. A partir d'ara es poden apreciar també en el viu i serà possible identificar elements anatòmics i alteracions tal com són en la realitat. El present treball és fruit de l'acord entre el Departament d'Anatomia i Embriologia Humana de la Universitat de València i la Fundació Grup ERESA per a la investigació sobre la imatge mèdica.