Asimetries de gènere/Asimetrías de género

Fátima Perelló Tomás

ISBN: 978-84-370-9144-0

Matèria: estudis feministes

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2013

La Universitat de València ofereix un compromís real amb la igualtat d'oportunitats entre dones i homes, que es concreta amb la Unitat d'Igualtat i amb el I Pla d'Igualtat. Aquest informe actualitza i amplia el diagnòstic que es va fer el 2008 i ofereix una descripció, explicació i anàlisi d'un conjunt de dimensions que conformen els desequilibris de gènere més persistents.

Altres formats:

eBook

Amb el pas del temps, cada vegada són més evidents les desigualtats de gènere que es donen en la comunitat universitària i la necessitat de superar-les. És important doncs, adoptar mesures polítiques i institucionals adequades. En aquest context, la imatge que la Universitat de València ofereix és la d'un compromís real amb la igualtat d'oportunitats entre dones i homes. La Unitat d'Igualtat de la Universitat de València és l'expressió més clara d'aquest compromís. Una de les seues actuacions derivades del I Pla d'Igualtat de la Universitat és aquest informe, que té per finalitat actualitzar i ampliar el diagnòstic que es va fer el 2008 sobre les desigualtats de gènere actuals en la Universitat de València. Aquest propòsit es concreta en la descripció, l'explicació i l'anàlisi d'un conjunt de dimensions que conformen els desequilibris de gènere més persistents.