Product Documents

Aproximaciones de contexto al castillo palacio de Alaquàs

Sangre, tinta y piedra

Luis Arciniega García, coord.

ISBN: 978-84-9133-224-4

Matèria: art, història

Any ed.: 2019

Enquadernació: cartoné

El castell-palau d’Alaquàs és una de les obres més destacades de l’arquitectura renaixentista valenciana. En el centenari de la seua declaració com a Bé d’Interès Cultural (1918), aquest llibre recull una sèrie d’estudis sobre alguns dels aspectes històrics, culturals, arquitectònics i artístics que emmarquen i estableixen la singularitat d’aquest immoble. El volum aborda els trets que van caracteritzar la noblesa valenciana durant l’Edat Moderna, el bandolerisme que es va exercir en els seus senyorius, l’ambient cultural al qual van tenir accés i en el qual ocasionalment va contribuir, amb especial atenció a l’humanisme i l’erasmisme, així com les cases senyorials que els van servir de llar, seus d’administració i símbols de poder.

Arciniega García, L. [Luis ] (coord.) (2019). Aproximaciones de contexto al castillo palacio de Alaquàs. Sangre, tinta y piedra. Universitat de València.

Arciniega García, Luis (coord.). Aproximaciones de contexto al castillo palacio de Alaquàs. Sangre, tinta y piedra. Universitat de València, 2019.

ARCINIEGA GARCÍA, Luis (coord.). Aproximaciones de contexto al castillo palacio de Alaquàs. Sangre, tinta y piedra. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-224-4.

Arciniega García, Luis (coord.). Aproximaciones de contexto al castillo palacio de Alaquàs. Sangre, tinta y piedra. Valencia: Universitat de València; 2019. 252 p.