Aportacions entorn del desenvolupament territorial i social valencià

Conferències 2014 i 2015

Virginia Pardo, coord.

ISBN: 978-84-9133-006-6

Matèria: geografia

Idioma: català

Any ed.: 2016

Enquadernació: cartoné

Aquest volum recopila les reflexions sobre el desenvolupament territorial en sentit ampli, de diferents professors de la Universitat de València realitzades en diferents localitats del territori valencià durant el curs 2014-15. A més del desenvolupament local pròpiament dit, s'han estudiat els recursos territorials, l'economia social, l'educació o la salut.

Altres formats:

eBook

Aquesta monografia recull les reflexions de diferents professors de la Universitat de València realitzades en diferents localitats del territori valencià durant el programa 2014-15. El fil conductor d'aquelles ponències, avui plasmades per escrit, fou el desenvolupament territorial en sentit ampli. I així, a més del desenvolupament local pròpiament dit (com, per exemple, l'anàlisi de Cullera com a destinació turística), s'han estudiat els recursos territorials (v.gr. el vi valencià), l'economia social (v.gr. els horts urbans), l'educació (v.gr. el cinema infantil) o la salut (v.gr. l'exercici físic).