Analogías y diferencias en la creación del chino y español estándar

María Querol Bataller

ISBN: 978-84-370-7520-4

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Any ed.: 2010

Aquesta obra mostra el procés de creació dels estàndards xinès i espanyol, a més de les condicions del seu ús a Xina i Espanya. L'objectiu principal del treball és la creació d'un punt de trobada entre ambdues cultures, que permeta contribuir a un millor coneixement i enteniment entre el poble xinès i l'espanyol. El treball està concebut de forma bidireccional per tal que puga ser mirat tant des de la perspectiva dels hispanistes xinesos que s'interessen per conèixer millor la llengua i cultura espanyola, com des de la perspectiva dels cada vegada més nombrosos hispanoparlants que s'interessen per aquesta llengua i cultura mil.lenària. Per a això, s'ha realitzat una anàlisi pendular que passa d'una llengua a una altra, amb el qual tracta de mostrar els punts de coincidència i divergència existents entre el xinès i l'espanyol estàndard.

Querol Bataller, M. [María] (2010). Analogías y diferencias en la creación del chino y español estándar. Universitat de València.

Querol Bataller, María. Analogías y diferencias en la creación del chino y español estándar. Universitat de València, 2010.

QUEROL BATALLER, María. Analogías y diferencias en la creación del chino y español estándar. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7520-4.

Querol Bataller, María. Analogías y diferencias en la creación del chino y español estándar. Valencia: Universitat de València; 2010. 168 p.