An Introduction to Translation Practice (English-Spanish/Catalan)

Sergio Maruenda Bataller, José Santaemilia Ruiz

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-8815-0

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: anglès

Any ed.: 2012

Aquest llibre tracta sobre la traducció, un ampli fenomen que ha existit quasi des que els éssers humans van començar a escriure. En aquest volum s'adopta un enfocament pràctic per a l'ensenyament de la traducció de l'anglès a l'espanyol o al català. La intenció és oferir als estudiants l'oportunitat de posar en pràctica les habilitats i les competències adquirides.

Aquest llibre tracta sobre la traducció, un ampli fenomen que ha existit quasi des que els éssers humans van començar a escriure. En aquest volum s'adopta un enfocament pràctic per a l'ensenyament de la traducció de l'anglès a l'espanyol o al català. Organitzat en dues parts, en la primera es revisen aquells processos fonamentals i aplicats que poden ajudar als aprenents de traductors a desenvolupar el seu treball amb autonomia i fiabilitat, així com per a una millor preparació i millors recursos per a la traducció. En la segona part se centra a desenvolupar l'enfocament pràctic per a la traducció amb la posada en pràctica de quatre projectes: textos turístics, periodístics i informatius, publicitaris i humanístics o culturals. La intenció és oferir als estudiants l'oportunitat de posar en pràctica les habilitats i les competències adquirides.