Miguel Hernando Larramendi, Aurèlia Mañé, Antonio Sánchez, eds.

ISBN: 978-84-370-7933-2

Matèria: economia

Any ed.: 2010

Pàgines: 160 pp-

"L'Aliança de les Civilitzacions" constitueix tant per a Espanya com per a la Federació Russa un aspecte de diplomàcia pública que presenta una rellevant transcendència política i econòmica. Aquesta inicativa és recolzada tant pel govern espanyol com pel rus, per considerar-lo d'utilitat en la seua relació amb les fronteres musulmanes de cadascú. Per a Espanya el Mediterrani és una de les seves fronteres estratègiques a les quals dedica importants recursos financers i diplomàtics. En aquest llibre es recull una selecció dels treballs presentats en el VIII Simposi Hispà i Rus "Aliança de Civilitzacions: Rússia i Espanya i els seus reptes de veïnatge" que es va celebrar a Toledo durant els dies 17-18 de juny de 2010.

Mañé Estrada, A. [Aurèlia] & Sánchez Andrés, A. [Antoni] (2010). Alianza de civilizaciones: Rusia-España y los retos de la vecindad en la Unión Europea. Universitat de València.

Mañé Estrada, Aurèlia y Sánchez Andrés, Antoni. Alianza de civilizaciones: Rusia-España y los retos de la vecindad en la Unión Europea. Universitat de València, 2010.

MAÑÉ ESTRADA, Aurèlia y SÁNCHEZ ANDRÉS, Antoni. Alianza de civilizaciones: Rusia-España y los retos de la vecindad en la Unión Europea. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7933-2.

Mañé Estrada, Aurèlia y Sánchez Andrés, Antoni. Alianza de civilizaciones: Rusia-España y los retos de la vecindad en la Unión Europea. Valencia: Universitat de València; 2010. 160 p.