Albert Einstein. El seu segle i la seua ciència

Idioma: català

Coeditor: Mètode

Any ed.: 2005

L'any 1905 va constituir l'"annus mirabilis" d'Albert Einstein. Amb tan sols vint-i-sis anys, va publicar uns articles que produïren un veritable daltabaix en la física contemporània. Per aquest motiu, l'any 2005 ha estat declarat l'Any de la Física, per a commemorar aquell moment transcendent de la història de la ciència. La Universitat de València ha col·laborat activament en l'organització de cursos i conferències divulgatives, amb l'objectiu d'intentar popularitzar tot el possible el pensament einstenià. Aquest llibre és una visió contextualitzada del seu temps, dels seus companys, dels científics col·laboradors i rivals, inclús de la vida íntima del genial científic, escrit amb una prosa segura i pulcra, envejable en la seua factura.