Artemi Cerdà, Antonio Jordán, eds.

ISBN: 978-84-370-7887-8

Matèria: ciències

Submatèries: química

Coeditor: Càtedra de Divulgació de la Ciència

Any ed.: 2011

Els científics espanyols que estudien els sòls afectats pels incendis forestals són una comunitat dinàmica i amb projecció internacional. Els investigadors espanyols són creatius i aporten a la comunitat científica nous avanços en mètodes i tècniques per conèixer els efectes del foc sobre els sòls. A més, les intenses relacions amb altres grups d'investigació fora de les nostres fronteres han permès una permeabilitat als grups d'investigació espanyols que els ha portat a utilitzar i millorar les tècniques desenvolupades en altres països. Aquest llibre revisa l'ús dels mètodes i tècniques aplicades per conèixer i entendre l'efecte dels incendis a llarg, mitjà i curt termini. Es revisen tècniques noves, s'actualitzen aquelles amb més tradició i es presenta la manera i la forma de treballar per avançar en el coneixement científic.

Cerdá Bolinches, A. [Artemi] & Jordán López, A. [Antonio] (2011). Actualización en métodos y técnicas para el estudio de los suelos afectados por los incendios forestales. Universitat de València.

Cerdá Bolinches, Artemi y Jordán López, Antonio. Actualización en métodos y técnicas para el estudio de los suelos afectados por los incendios forestales. Universitat de València, 2011.

CERDÁ BOLINCHES, Artemi y JORDÁN LÓPEZ, Antonio. Actualización en métodos y técnicas para el estudio de los suelos afectados por los incendios forestales. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-7887-8.

Cerdá Bolinches, Artemi y Jordán López, Antonio. Actualización en métodos y técnicas para el estudio de los suelos afectados por los incendios forestales. Valencia: Universitat de València; 2011. 524 p.