Product Documents

Matèria: dret, economia

Any ed.: 2019

Format: 21 x 29,4 cm

En el nou context competitiu són essencials la innovació i els principis de la sostenibilitat, on la regió es constitueix com el nivell òptim de suport industrial, governamental i tecnològic. Els sistemes d’innovació regionals es consideren, doncs, un instrument clau en els processos d’aprenentatge i gestió d’aquesta. No obstant això, les aglomeracions d’empreses tradicionals han patit seriosos processos de degradació i obsolescència que impedeixen el floriment de noves realitats empresarials amb major sintonia amb aquest context competitiu. Aquest treball aborda les accions desenvolupades en el marc del projecte Ingenial, patrocinat per l’Agència Valenciana de la Innovació, per a l’evolució i reconversió d’àrees empresarials tradicionals, facilitant com a exemple el cas del polígon industrial de Fuente del Jarro.

Camisón Zornoza, C. [César] & Forés Julián, B. [Beatriz] & Fernández Yáñez, J. M. [José María] (2019). Acciones para la gestión de la innovación cooperativa y el aprendizaje en áreas industriales: La experiencia del polígono industrial de Fuente del Jarro. Universitat de València.

Camisón Zornoza, César y Forés Julián, Beatriz y Fernández Yáñez, José María. Acciones para la gestión de la innovación cooperativa y el aprendizaje en áreas industriales: La experiencia del polígono industrial de Fuente del Jarro. Universitat de València, 2019.

CAMISÓN ZORNOZA, César y FORÉS JULIÁN, Beatriz y FERNÁNDEZ YÁÑEZ, José María. Acciones para la gestión de la innovación cooperativa y el aprendizaje en áreas industriales: La experiencia del polígono industrial de Fuente del Jarro. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-280-0.

Camisón Zornoza, César y Forés Julián, Beatriz y Fernández Yáñez, José María. Acciones para la gestión de la innovación cooperativa y el aprendizaje en áreas industriales: La experiencia del polígono industrial de Fuente del Jarro. Valencia: Universitat de València; 2019. 66 p.