Índex del llibre:

30 anys al servei dels estudiants (1987-2017)

José Garcelán, Ferranda Martí, coords.

ISBN: 978-84-9133-148-3

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: història de l'educació

Idioma: català, castellà

Coeditor: Servei d'Informació i Dinamització de la Universitat de València

Any ed.: 2018

Pàgines: 120

30 anys al servei dels estudiants (1987-2017) és el catàleg que reflecteix l'exposició homònima que es va realitzar amb motiu del trenta aniversari del Servei d'Informació i Dinamització (Sedi) de la Universitat de València. Aquest catàleg inclou un recorregut gràfic de l'evolució de l'estudiantat universitari en les darreres tres dècades, així com també els diferents programes que s'impulsen des del Sedi en l'actualitat.

30 anys al servei dels estudiants (1987-2017) és el catàleg que reflecteix l'exposició homònima que es va realitzar amb motiu del trenta aniversari del Servei d'Informació i Dinamització (Sedi) de la Universitat de València. L'objectiu fonamental de l'exposició és donar visibilitat al Sedi, que té un paper molt important per als estudiants. Aquest catàleg inclou un recorregut gràfic de l'evolució de l'estudiantat universitari en les darreres tres dècades, així com també els diferents programes que s'impulsen des del Sedi en l'actualitat. Les imatges s'acompanyen de textos breus que ajuden a entendre l'objectiu del servei, així com també de declaracions de persones que han participat, d'una o altra forma, en els diversos projectes que des del Sedi es gestionen.