Fitxa del llibre: Ficha técnica

XIX Mostra art públic / Universitat pública

Alba Braza, Ferranda Martí, coord.

ISBN: 978-84-9133-057-8

Matèria: Art

Submatèries: Història de la cultura i la universitat

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2017

Enquadernació: Rústica

Format: 17,50 x 23 cm.

Aquest catàleg recull les obres de set artistes seleccionats, les intervencions dels quals mostren dues maneres d'entendre i interpretar el campus universitari. Les imatges s'acompanyen de breus textos que ajuden a entendre les intencions de les propostes artístiques escollides. Completa el volum un repàs comentat i reflexionat sobre l'abast de cada obra i el conjunt de la Mostra.

XIX Mostra art públic/universitat pública, 2016 és el catàleg que recull les obres seleccionades en la convocatòria del mateix nom que organitza la Universitat de València per a dinamitzar els espais universitaris i transformar l'entorn en un lloc d'intervenció artística obert a la societat. Aquesta publicació inclou l'obra dels set artistes seleccionats, les intervencions dels quals palesen dues maneres d'entendre i interpretar el campus universitari. Les imatges s'acompanyen de textos breus que ajuden a entendre les intencions de les .propostes artístiques escollides. El catàleg es completa amb un repàs comentat i reflexionat sobre l'abast de cada obra i el conjunt de la Mostra i una reflexió sobre els laboratoris ciutadans.