Trastornos y dificultades del desarrollo

Evaluación, intervención y casos prácticos

Ángel Latorre, David Bisetto, Jerónima Teruel

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 26

ISBN: 978-84-370-7815-1

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: psicologia

Any ed.: 2010

Aquest estudi sintetitza les característiques clíniques i els principals tractaments psicopedagògics de les dificultats i els trastorns del desenvolupament. En ell es recullen tant l'etiologia i les possibles causes com les principals estratègies d'avaluació i intervenció en les dificultats i els trastorns del desenvolupament. A més s'inclouen casos reals que són analitzats i sobre els quals s'ha realitzat un disseny d'intervenció en el context educatiu més recomanable per a la seua escolarització. El treball està associat a una pàgina Web a la qual els lectors podran accedir i trobar recursos d'interès: protocols d'intervenció i tractament, qüestionaris d'avaluació de qualitat del servei, vídeos, imatges i recursos relacionats amb els trastorns de conducta i, en la que el lector podrà realitzar suggeriments personals que optimitzen els tractaments.

Bisetto, D. [David] & Latorre, . [Ángel] & Teruel, J. [Jerónima] (2010). Trastornos y dificultades del desarrollo. Evaluación, intervención y casos prácticos. Universitat de València.

Bisetto, David y Latorre, Ángel y Teruel, Jerónima. Trastornos y dificultades del desarrollo. Evaluación, intervención y casos prácticos. Universitat de València, 2010.

BISETTO, David y LATORRE, Ángel y TERUEL, Jerónima. Trastornos y dificultades del desarrollo. Evaluación, intervención y casos prácticos. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7815-1.

Bisetto, David y Latorre, Ángel y Teruel, Jerónima. Trastornos y dificultades del desarrollo. Evaluación, intervención y casos prácticos. Valencia: Universitat de València; 2010. 448 p.