Fitxa del llibre: Ficha técnica

Submatèries: Fiologia anglogermànica

Any ed.: 2016

Enquadernació: Rústica

This book includes a collection of essays on the poetry of Thomas Merton, one of the most relevant spiritual masters of the twentieth century, whose poetic shows an apocalyptic vision of a new world.Col·lecció d'assajos sobre la poesia de Thomas Merton, un dels mestres espirituals del segle XX, que mostra en la seua poética, una visió apocalíptica d'un nou món.

This book includes a collection of essays on the poetry of Thomas Merton (1915-1968), one of the most relevant spiritual masters of the twentieth century. These scholarly inquiries are all glimpses which accurately represent his poetics of dissolution-the dissolution of the old corrupt world in favour of an apocalyptic vision of a new world. Aquest llibre inclou una col·Lecció d'assajos sobre la poesia de Thomas Merton (1915-1968), un dels mestres espirituals més rellevants del segle XX. Totes aquestes recerques acadèmiques deixen entreveure el que representa exactament la seua poètica de desintegració: la descomposició del vell món corrupte a favor d'una visió apocalíptica d'un nou món, categoritzacions abstractes del sobrenatural que donen pas a una experiència íntima i més dinàmica del sagrat en la llar i en el món.