Teatre breu: procediments, formes i contextos

Isabel Marcillas Piquer, Núria Santamaria, eds.

ISBN: 978-84-370-9152-5

Matèria: filologia

Submatèries: crítica i teoria literària

Idioma: català

Coeditor: Ajuntament de Sueca

Any ed.: 2014

«Teatre breu: procediments, formes i contextos» recull els treballs presentats al II Simposi Internacional d'Arts Escèniques que es va celebrat a Sueca en 2009. Aquest segon simposi va eixamplar el ventall cronològic del primer, i va multiplicar la nòmina de creadors analitzats, diversificant l'atenció a manifestacions espectaculars de distinta mena. La tria d'aquest simposi fou premeditada i va congregar estudiosos d'arreu a l'entorn d'una concepció versàtil i polièdrica de la noció d'arts escèniques. Amb el doble plantejament de la internacionalitat, d'una banda, i de la flexibilitat dels objectes i els angles d'estudi de l'altra, el simposi es va celebrar amb la intenció d'esdevenir un fòrum periòdic de debat, d'intercanvi d'idees i de contrast metodològic per a tots els investigadors.

Marcillas Piquer, I. [Isabel] & Santamaria Roig, N. [Núria] (2014). Teatre breu: procediments, formes i contextos. Universitat de València.

Marcillas Piquer, Isabel y Santamaria Roig, Núria. Teatre breu: procediments, formes i contextos. Universitat de València, 2014.

MARCILLAS PIQUER, Isabel y SANTAMARIA ROIG, Núria. Teatre breu: procediments, formes i contextos. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9152-5.

Marcillas Piquer, Isabel y Santamaria Roig, Núria. Teatre breu: procediments, formes i contextos. Valencia: Universitat de València; 2014. 558 p.