Mètode, 92. El Universo violento

Astrofísica de altas energias y cosmología en el siglo XXI

Martí Domínguez Romero, dir.

Matèria: ciències

Submatèries: física

Any ed.: 2017

Coordinat pels professors de física de la Universitat de València Manel Perucho i José Antonio Font, el monogràfic d’aquest número dedicat a la cosmologia i a l’astrofísica d’altes energies, amb les il·lustracions de l’artista valenciana Aurora Valero. A més, entrevistes al divulgador de la ciència Pere Estupinyà, que parla de la importància de com es trasllada la informació científica a la societat, o la de Jack Szostak, Premi Nobel de Fisiologia o Medicina l’any 2009, centrat en la creació de la cèl·lula primitiva que va començar amb el procés d’evolució per tractar d’explicar com es va iniciar l’evolució descrita per Charles Darwin. També podem trobar articles la ciència de la Viquipédia, una de les principals fonts d’informació científica avui dia; sobre l’origen i la trajectòria de l’estetoscopi o sobre les exploracions al Marroc del botànic català Pius Font i Quer.

Martí Domínguez Romero, d. [dir.] (2017). Mètode, 92. El Universo violento. Astrofísica de altas energias y cosmología en el siglo XXI. Universitat de València.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 92. El Universo violento. Astrofísica de altas energias y cosmología en el siglo XXI. Universitat de València, 2017.

MARTÍ DOMÍNGUEZ ROMERO, dir. Mètode, 92. El Universo violento. Astrofísica de altas energias y cosmología en el siglo XXI. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 9772171911928.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 92. El Universo violento. Astrofísica de altas energias y cosmología en el siglo XXI. Valencia: Universitat de València; 2017. 148 p.