Mètode, 89. Els secrets del cervell

Una visió evolucionista de la neurociència

Martí Domínguez Romero, dir.

Matèria: ciències

Submatèries: biologia

El monogràfic d'aquest número 'Els secrets del cervell' ha estat coordinat per la professora de Psicobiologia Ester Desfilis i la catedràtica de Medicina Experimental Loreta Medina, ambdues investigadores de l'Institut de Recerca Biomèdica de Lleida. Des d'una perspectiva multidisciplinària l'estudi aborda diferents aspectes del cervell, i inclou, a més dels articles, una entrevista al neuroanatomista Rudolf Nieuwenhuys. Il·lustrat amb l'obra de l'artista Lidó Rico, en aquest número també es parla de la planta 'Stevia rebaudiana' el seu origen, de l'edulcorant de taula o de les expectatives de futur que presenta pel que fa a la seua legalització. El número es completa amb dues entrevistes: una a l'astrònoma Jocelyn Bell, i una altra al físic Carlo Rovelli. Tanquen el número les ressenyes i seccions dels col·laboradors habituals. El monográfico de este número 'Los secretos del cerebro' ha sido coordinado por la profesora de Psicobiologia Ester Desfileis y la catedrática de Medicina Experimental Loreta Medina, ambas investigadoras del Instituto de Investigación Biomédica de Lleida. Desde una perspectiva multidisciplinar, el estudio aborda diferentes aspectos del cerebro, e incluye, además de los artículos, una entrevista al neuroanatomista Rudolf Nieuwenhuys. Ilustrado con la obra del artista Lidó Rico, en este número también se habla de la planta 'Stevia rebaudiana' su origen, del edulcorante de mesa o de las expectativas de futuro que presenta en cuanto a su legalización. El número se completa con dos entrevistas: una a la astrónoma Jocelyn Bello, y otra al físico Carlo Enmohezca. Cierran el número las reseñas y secciones de los colaboradores habituales.

Martí Domínguez Romero, d. [dir.]Mètode, 89. Els secrets del cervell. Una visió evolucionista de la neurociència. Universitat de València.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 89. Els secrets del cervell. Una visió evolucionista de la neurociència. Universitat de València.

MARTÍ DOMÍNGUEZ ROMERO, dir. Mètode, 89. Els secrets del cervell. Una visió evolucionista de la neurociència. Valencia: Universitat de València. ISBN 9771133398890.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 89. Els secrets del cervell. Una visió evolucionista de la neurociència. Valencia: Universitat de València; 120 p.