Mètode, 87. El origen de la vida

Una narración científica inacabada

Martí Domínguez Romero, dir.

Matèria: ciències

Batejat amb el nom «L'origen de la vida», el monogràfic daquest número està coordinat per Juli Peretó, professor de Bioquímica i Biologia Molecular de la Universitat de València, i per Antonio Lazcano, catedràtic d'origen de la vida a la Universitat Nacional Autònoma de Mèxic. Amb il·lustracions, de Rebeca Plana, al monogràfic també hi col·labora Arturo Becerra, Álvaro Moreno, Kepa Ruiz-Mirazo, Sandra Pizzarello, Athena Coutenis i Jeffrez L. Bada, i s'hi inclou una entrevista a John Sutherland, investigador del Laboratori de Biologia Molecular al Medical Research Council. La revista es completa amb un article sobre la relació entre la ciència i les sèries de televisió, de la mà de Toni Pou, i una entrevista a David Saltzberg, assessor de la sèrie ' The Big Bang Theory'. A més, també s'aborden altres temes d'actualitat com són les causes i els efectes del canvi climàtic i la flora del territori valencià per part d'investigadors com Emili Laguna, Pedro Pablo Ferrer Gallego i Josep Calbó.

Martí Domínguez Romero, d. [dir.]Mètode, 87. El origen de la vida. Una narración científica inacabada. Universitat de València.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 87. El origen de la vida. Una narración científica inacabada. Universitat de València.

MARTÍ DOMÍNGUEZ ROMERO, dir. Mètode, 87. El origen de la vida. Una narración científica inacabada. Valencia: Universitat de València. ISBN 9772171911874.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 87. El origen de la vida. Una narración científica inacabada. Valencia: Universitat de València; 120 p.