Product Documents

¿Qué es la cultura popular?

Antonio Gramsci

Justo Serna, Anaclet Pons, eds.

Traducció: Justo Serna i Anaclet Pons

Col·lecció: Història, 118

ISBN: 978-84-370-8197-7

Matèria: història

Submatèries: història contemporània

Any ed.: 2011

Aquest llibre recull una nova selecció i traducció dels "Quaderns de la presó" d'Antonio Gramsci, al voltant de la cultura popular: el folklore, la religió, el teatre, el periodisme, la novel·la, etcètera. Agitador i revolucionari, de fràgil i malaltissa constitució, Gramsci, líder polític italià i el principal intel·lectual del marxisme a Occident, va veure consumir-se a poc a poc la seua trencadissa salut en aquell tancament. Però les seues reflexions encara tenen vigor. Encara ens queda una gran obra que llegir o rellegir. Diverses dècades després, les seues cavil·lacions són actuals; les seues preocupacions són presents; les seues especulacions són agudes. El present llibre, a càrrec de Anaclet Pons i Justo Serna, compta amb una documentada introducció que justifica la vigència de Gramsci, que tant va meditar sobre la cultura popular del segle xx.

Antonio Gramsci, cultura y actualidad

Justo Serna y Anaclet Pons

Apuntes biográficos

Filosofía de la praxis

Intelectuales y clases subalternas

Cultura popular

Gramsci, A. [Antonio] & Pons Pons, A. [Anaclet] & Serna, J. [Justo] (2011). ¿Qué es la cultura popular?. Universitat de València.

Gramsci, Antonio y Pons Pons, Anaclet y Serna, Justo. ¿Qué es la cultura popular?. Universitat de València, 2011.

GRAMSCI, Antonio y PONS PONS, Anaclet y SERNA, Justo. ¿Qué es la cultura popular?. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8197-7.

Gramsci, Antonio y Pons Pons, Anaclet y Serna, Justo. ¿Qué es la cultura popular?. Valencia: Universitat de València; 2011. 192 p.