On their own premises: Southern Women Writers and the Homeplace

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: anglès

Any ed.: 2008

Centrat en les obres de Kate Chopin, Elizabeth Madox Roberts, Zora Neale Hurston, Lillian Smith, Eudora Welty, Alice Walker, Llegix Smith, Jill McCorkle i Bobbie Ann Mason, aquest llibre analitza el retrat ambivalent de l'espai domèstic descrit per les escriptores del sud. Les qüestions més profundes de gènere, raça i classe en una societat tradicional com la del sud americà es manifesten precisament dins l'esfera domèstica, on l'espai és sovint un mitjà crucial de dominació. Les escriptores contemporànies del sud sovint han utilitzat la transformació de la llar i els seus significats com una nova font per a la ficció. Han estat explorant formes noves i antigues d'imaginar el que podria ser una llar i la seva narrativa diu molt de la manera en la qual el treball, els llocs i la família contribueixen a la creació d'un altre en el sud contemporani.

González Groba, C. [Constante] (2008). On their own premises: Southern Women Writers and the Homeplace. Universitat de València.

González Groba, Constante. On their own premises: Southern Women Writers and the Homeplace. Universitat de València, 2008.

GONZÁLEZ GROBA, Constante. On their own premises: Southern Women Writers and the Homeplace. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7210-4.

González Groba, Constante. On their own premises: Southern Women Writers and the Homeplace. Valencia: Universitat de València; 2008. 318 p.