Neologismos en la prensa

Criterios para reconocer y caracterizar las unidades neológicas

María Estornell Pons

ISBN: 978-84-370-7554-9

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2009

El present treball constitueix un estudi de neologia lèxica vinculat al Grup de Neologia de la Universitat de València, dirigit per la Dra. Julia Sanmartín Sáez. En concret, la investigació s'ocupa del del problema del reconeixement dels neologismes, qüestió fonamental dins la neologia que, no obstant això, es troba desenvolupada en treballs específics i continua encara oberta. Es proposen diversos criteris per tal de reconèixer unitats neològiques, es descriuen i es classifiquen.

Estornell Pons, M. [María] (2009). Neologismos en la prensa. Criterios para reconocer y caracterizar las unidades neológicas. Universitat de València.

Estornell Pons, María. Neologismos en la prensa. Criterios para reconocer y caracterizar las unidades neológicas. Universitat de València, 2009.

ESTORNELL PONS, María. Neologismos en la prensa. Criterios para reconocer y caracterizar las unidades neológicas. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7554-9.

Estornell Pons, María. Neologismos en la prensa. Criterios para reconocer y caracterizar las unidades neológicas. Valencia: Universitat de València; 2009. 240 p.