Los paisajes de regadío en El Alto Palancia

Jorge Hermosilla Pla, dir.

Col·lecció: Regadíos Históricos Valencianos

ISBN: 978-84-482-4235-0

Matèria: geografia

Coeditor: Direcció General de Patrimoni Cultural Valencià. Conselleria de Cultura i Educació. Generalitat Valenciana

Any ed.: 2008

La comarca de l'Alt Palància forma part de la rica cultura hidràulica que atresora el territori valencià. La present publicació constitueix una excel.lent ocasió per a conèixer amb major detall el valor historicocultural dels paisatges de regadiu d'aquesta comarca castellonenca. Els regadius emplaçats entorn del riu Palància constitueixen un significatiu exemple de l'adaptació al medi climàtic mediterrani, caracteritzat per uns recursos hídrics escassos i irregulars. Els múltiples components que formen els paisatges del regadiu en la comarca de l'Alt Palància han adquirit un especial valor patrimonial. Mitjançant la present publicació, la Confederació Hidrogràfica del Xúquer i Ajusa (Ministeri de Medi ambient) s'impliquen en el suport a la investigació i difusió de projectes associats a la cultura hidràulica valenciana.

Hermosilla Pla, J. [Jorge] (2008). Los paisajes de regadío en El Alto Palancia. Universitat de València.

Hermosilla Pla, Jorge. Los paisajes de regadío en El Alto Palancia. Universitat de València, 2008.

HERMOSILLA PLA, Jorge. Los paisajes de regadío en El Alto Palancia. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-482-4235-0.

Hermosilla Pla, Jorge. Los paisajes de regadío en El Alto Palancia. Valencia: Universitat de València; 2008. 248 p.