Lo que el fútbol se llevó

Hacienda y fútbol: una asignatura pendiente

Gregorio Martín Quetglás

ISBN: 978-84-370-5869-6

Matèria: economia, sociologia i política

Any ed.: 2004

En ple estiu del 2003, alguns mitjans de comunicació van començar a destapar la situació econòmica del futbol espanyol. El sector, amb quasi l'1% del PIB, mostrava la seua crisi: un dèficit de més de 2.600 milions d'euros, unes reclamacions d'Hisenda als clubs de quasi 300 milions d'euros, sense comptar les dirigides a alguns futbolistes que integren la llista d'imputats per delicte fiscal, alhora que altres denuncien per impagament als seus clubs. Aquest és un relat, allunyat del ritme que imposa la competició, de les estranyes i tempestuoses relacions entre Hisenda i el futbol, un esport i un espectacle, però la crisi del qual no pot resoldre's a costa dels diners de tots els ciutadans.

Martín Quetglás, G. [Gregorio] (2004). Lo que el fútbol se llevó. Hacienda y fútbol: una asignatura pendiente. Universitat de València.

Martín Quetglás, Gregorio. Lo que el fútbol se llevó. Hacienda y fútbol: una asignatura pendiente. Universitat de València, 2004.

MARTÍN QUETGLÁS, Gregorio. Lo que el fútbol se llevó. Hacienda y fútbol: una asignatura pendiente. Valencia: Universitat de València, 2004. ISBN 978-84-370-5869-6.

Martín Quetglás, Gregorio. Lo que el fútbol se llevó. Hacienda y fútbol: una asignatura pendiente. Valencia: Universitat de València; 2004. 228 p.