Una mirada a la escena teatral independiente en Alemania

Ana R. Calero Valera

ISBN: 978-84-370-9657-5

Matèria: filologia

Submatèries: general

Any ed.: 2014

Format: 13,5 x 19 cm

Estem vivint un altre canvi generacional i un canvi de paradigma en els teatres de parla alemanya: mentre el paradigma postdramàtic segueix vigent entre els directors d'escena, molts dels "joves" autors, estan re-dramatitzant els seus textos sense arribar a abandonar el discurs postdramàtic. Amb força creativa, l'element narratiu reclama un espai propi dins del procés teatral i demanda un canvi de postura. El present llibre d'Ana R. Calero Valera constitueix una base essencial per a futures recerques, ja que ofereix amb la seua presentació de l'escena teatral lliure una visió exemplar del sector més innovador i creatiu del panorama teatral alemany contemporani, que garanteix la seua vitalitat i pervivència.

Calero Varela, A. R. [Ana R.] (2014). Una mirada a la escena teatral independiente en Alemania. Universitat de València.

Calero Varela, Ana R. Una mirada a la escena teatral independiente en Alemania. Universitat de València, 2014.

CALERO VARELA, Ana R. Una mirada a la escena teatral independiente en Alemania. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9657-5.

Calero Varela, Ana R. Una mirada a la escena teatral independiente en Alemania. Valencia: Universitat de València; 2014. 126 p.