Responsabilidad civil extracontractual en el derecho europeo

Guillermo Palao Moreno

Col·lecció: Propuestas. Serie Monografías

ISBN: 978-84-370-7180-0

Matèria: dret

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2008

La publicació del Reglament (CE) N. 864/2007, relatiu a la llei aplicable a les obligacions extracontractuals (conegut com Reglament Roma II), constitueix un dels esdeveniments més rellevants en l'ordenació dels danys de naturalesa transfronterera en dècades. Un fet que s'uneix a la presentació el 2008 d'unes «Regles Model» substantives en matèria de responsabilitat civil extracontractual, concebudes com un primer pas per a l'elaboració del Marc «Comú de Referència» per al dret d'obligacions per part de les institucions europees. Resulta imprescindible analitzar el Reglament Roma II, a fi de comprendre les solucions conflictuals que ofereix el seu funcionament en la pràctica, i també el seu paper integrador en vistes a la construcció d'un «Dret de la responsabilitat civil extracontractual en el dret europeu».

Palao Moreno, G. [Guillermo] (2008). Responsabilidad civil extracontractual en el derecho europeo. Universitat de València.

Palao Moreno, Guillermo. Responsabilidad civil extracontractual en el derecho europeo. Universitat de València, 2008.

PALAO MORENO, Guillermo. Responsabilidad civil extracontractual en el derecho europeo. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7180-0.

Palao Moreno, Guillermo. Responsabilidad civil extracontractual en el derecho europeo. Valencia: Universitat de València; 2008. 454 p.