Los regadíos históricos del Turia Medio: La Serranía y el Camp de Túria

Jorge Hermosilla Pla, dir.

Col·lecció: Regadíos Históricos Valencianos

ISBN: 978-84-370-7673-7

Matèria: geografia

Coeditor: Direcció General de Patrimoni Cultural Valencià. Conselleria de Cultura i Educació. Generalitat Valenciana

Any ed.: 2009

El patrimoni hidràulic valencià és especialment variat, ric i singular. Aquesta publicació sobre el patrimoni hidràulic del Túria Mitjà, representa la culminació d'una trilogia que ha tingut com a objecte d'estudi precisament la conca hidrogràfica del riu Túria. Aquesta obra constitueix un referent d'obligada consulta per al coneixement del patrimoni hidràulic i els paisatges de l'aigua. La identificació i consciència del patrimoni hidràulic, en les seues diferents manifestacions i formes (des d'un simple partidor de reg a un complex sistema de sèquies), constitueix un instrument necessari i fonamental per a l'adopció de mesures i accions dirigides a la conservació, protecció, recuperació i rehabilitació de la nostra riquesa patrimonial relacionada amb l'ús de l'aigua.

Hermosilla Pla, J. [Jorge] (2009). Los regadíos históricos del Turia Medio: La Serranía y el Camp de Túria. Universitat de València.

Hermosilla Pla, Jorge. Los regadíos históricos del Turia Medio: La Serranía y el Camp de Túria. Universitat de València, 2009.

HERMOSILLA PLA, Jorge. Los regadíos históricos del Turia Medio: La Serranía y el Camp de Túria. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7673-7.

Hermosilla Pla, Jorge. Los regadíos históricos del Turia Medio: La Serranía y el Camp de Túria. Valencia: Universitat de València; 2009. 288 p.