Igualdad de trato en el derecho de sociedades

Juan Ignacio Ruiz Peris

Col·lecció: Propuestas. Serie Monografías

ISBN: 978-84-370-6914-2

Matèria: dret

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2007

Els problemes plantejats per la infracció del principi d'igualtat de tracte respecte als socis en l'àmbit del dret de societats estan presents quotidianament en la nostra jurisprudència i pràctica professional, tant en les societats capitalistes, com en les personalistes, les cooperatives i mútues, així com en les associacions. La qüestió és especialment rellevant respecte al dret d'informació del soci, els drets d'accés, participació, a la preservació de l'estatus quo, i en matèria de pèrdua de la condició de soci, amb reflex indubtable en l'àmbit dels drets de caràcter econòmic, en particular en matèria de liquidació.

Ruiz Peris, J. I. [Juan Ignacio] (2007). Igualdad de trato en el derecho de sociedades. Universitat de València.

Ruiz Peris, Juan Ignacio. Igualdad de trato en el derecho de sociedades. Universitat de València, 2007.

RUIZ PERIS, Juan Ignacio. Igualdad de trato en el derecho de sociedades. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6914-2.

Ruiz Peris, Juan Ignacio. Igualdad de trato en el derecho de sociedades. Valencia: Universitat de València; 2007. 392 p.