Història natural, la col·lecció infinita

Nuria Rodríguez

AA.DD

Col·lecció: Catàlegs d'Exposicions

ISBN: 978-84-9133-008-0

Matèria: art

Submatèries: arts plàstiques

Idioma: català

Any ed.: 2016

Aquest volum és una temptativa d'inventari de les coses que envolten a l'artista Nuria Rodríguez, de les coses que tanca en un cercle màgic, congelades, esperant a dialogar amb les altres coses. En aquest llibre es presenta el seu últim projecte realitzat, que s'expandeix en moltes adreces, i en el qual concep la pràctica artística com un sumatori d'actituds i estratègies en les que s'hi inclou un eix, que podríem nomenar com la imatge pintada. Podria dir-se que tot el seu treball, tota la seua activitat, respon a la voluntat de relatar tot el procés de creació, amb les seues eines, cites literàries i objectes de la seua atenció, però quasi sempre com a preludi i excusa per a tornar a la pintura, no com una combinatòria formalista i buida sinó com la defineix Leonardo da Vinci en el seu tractat: "una intuïció que conté totes les formes de l'existència".

VV.AA. (2016). Història natural, la col·lecció infinita. Nuria Rodríguez. Universitat de València.

VV.AA. Història natural, la col·lecció infinita. Nuria Rodríguez. Universitat de València, 2016.

VV.AA. Història natural, la col·lecció infinita. Nuria Rodríguez. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-9133-008-0.

VV.AA. Història natural, la col·lecció infinita. Nuria Rodríguez. Valencia: Universitat de València; 2016. 112 p.