Educación Física y pedagogía crítica

Propuestas para la transformación personal y social

Eloísa Lorente-Catalán y Daniel Martos-García, eds.

ISBN: 978-84-9134-223-6

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Coeditor: Universitat de Lleida, Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya

Any ed.: 2018

S'ha retret a les pedagogies crítiques haver tingut un escàs desenvolupament pràctic, per la dificultat de traduir els postulats teòrics a les pràctiques pedagògiques concretes. Aquest llibre naix amb el propòsit de salvar aquesta crítica i mostrar una àmplia varietat d'experiències nacionals i internacionals que estan duent a terme diferents grups de treball en diversos contextos educatius. Professionals amb inquietuds per fer de l'Educació Física una matèria capaç d’empoderar l'alumnat amb una consciència crítica que li permeta sensibilitzar-se amb les problemàtiques socials; implicar-lo i donar-li la confiança que pot contribuir a transformar i a millorar el seu entorn i la seua comunitat. Les experiències relatades i investigades en aquest llibre no pretenen constituir un manual per a ser reproduït pel professorat sinó que es plantegen com una font de suggeriments i idees que puguen generar reflexió i inspirar el lector o lectora per a adaptar-les al seu propi context i pràctica professional.

Lorente Catalán, E. [Eloísa] & Martos García, D. [Daniel ] (eds.) (2018). Educación Física y pedagogía crítica. Propuestas para la transformación personal y social. Universitat de València.

Lorente Catalán, Eloísa y Martos García, Daniel (eds.). Educación Física y pedagogía crítica. Propuestas para la transformación personal y social. Universitat de València, 2018.

LORENTE CATALÁN, Eloísa y MARTOS GARCÍA, Daniel (eds.). Educación Física y pedagogía crítica. Propuestas para la transformación personal y social. Valencia: Universitat de València, 2018. ISBN 978-84-9134-223-6.

Lorente Catalán, Eloísa y Martos García, Daniel (eds.). Educación Física y pedagogía crítica. Propuestas para la transformación personal y social. Valencia: Universitat de València; 2018. 350 p.