Cien años después del Cours de Linguistique Générale

Col·lecció: Quaderns de Filologia. Anejos, 83

ISBN: 978-84-9133-114-8

Matèria: filologia

Submatèries: filologia francesa i italiana

Idioma: català, castellà, francès

Any ed.: 2017

Format: 15 x 21,5 cm

Amb motiu del centenari de la publicació del Cours de linguistique générale de Ferdinand de Saussure, el present volum ofereix valuoses reflexions crítiques, signades cadascuna d'elles per experts en les ciències del llenguatge procedents de diverses universitats espanyoles (Universitat de Cadis, UNED i la Universitat de València), sobre aspectes teòrics i metodològics tractats en el Cours, així com discussions interessants sobre l'originalitat, la repercussió i la influència d'aquesta obra en altres escoles lingüístiques i autors. Algunes d'aquestes contribucions, a més, enriqueixen la valoració del llegat de l'autor en contrastar i complementar les tesis exposades en el Cours amb les fonts manuscrites pel propi Saussure en els seus Écrits (2002), que no sempre coincideixen amb les que el Cours li atribueix, i ens ajuden a conèixer millor l'obra de l'autor.

Martínez-Paricio, V. [Violeta ] (ed.) (2017). Cien años después del Cours de Linguistique Générale. Universitat de València.

Martínez-Paricio, Violeta (ed.). Cien años después del Cours de Linguistique Générale. Universitat de València, 2017.

MARTÍNEZ-PARICIO, Violeta (ed.). Cien años después del Cours de Linguistique Générale. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9133-114-8.

Martínez-Paricio, Violeta (ed.). Cien años después del Cours de Linguistique Générale. Valencia: Universitat de València; 2017. 200 p.