Les molècules de la vida

Breviari per a bioquímics novells

David González Jara

Col·lecció: Sense Fronteres, 43

ISBN: 978-84-9026-991-6

Matèria: ciències

Submatèries: biologia

Idioma: català

Coeditor: Càtedra de Divulgació de la Ciència, Edicions Bromera

Any ed.: 2019

Pàgines: 256

Les molècules són les grans protagonistes d’aquest llibre. A través de les seues pàgines coneixerem l’estructura dels elements bàsics sobre els quals es construeix i es desenvolupa la vida, les propietats que els caracteritzen i els diferencien, i les funcions que exerceixen en els organismes. Així, mitjançant les molècules que constitueixen els éssers vius –les molècules de la vida-, serem capaços d’inferir les característiques que defineixen la vida en el planeta. Aquesta és doncs, una obra dedicada a la bellesa i la complexitat d’allò minúscul: els àtoms i les molècules engendradores de vida. Perquè no hem d’oblidar que la vida és molt més complexa que les molècules sobre les quals s’ha erigit, però les seues característiques emanen de la senzillesa d’aquestes.

González Jara, D. [David] (2019). Les molècules de la vida. Breviari per a bioquímics novells. Universitat de València.

González Jara, David. Les molècules de la vida. Breviari per a bioquímics novells. Universitat de València, 2019.

GONZÁLEZ JARA, David. Les molècules de la vida. Breviari per a bioquímics novells. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9026-991-6.

González Jara, David. Les molècules de la vida. Breviari per a bioquímics novells. Valencia: Universitat de València; 2019. 256 p.