La Universitat de València i els seus entorns naturals. Volum 1

Els Parcs Naturals de L'Albufera, el Túria i la Serra Calderona

AA.DD. Jorge Antonio Catalá Sanz, coord.

ISBN: 978-84-370-8990-4

Matèria: geografia

Idioma: català

Any ed.: 2012

La Universitat de València té la ferma voluntat d'abordar accions institucionals al territori i referides al territori, i per això dedica aquest estudi a tres ambients diferents tan diferents com el litoral (Parc Natural de l'Albufera), el fluvial (Parc Natural del Túria) i el muntanyós (Parc Natural de la Calderona). La publicació recull recerques, anàlisis i reflexions des d'una perspectiva multidisciplinar, sobre la fauna i la flora, la qualitat de les aigües, els usos del sòl, els jaciments arqueològics, les expressions artístiques i arquitectòniques, les rutes, les problemàtiques específiques, els processos de creació de les figures de protecció, els valors mediambientals i les activitats econòmiques predominants. En definitiva, aquest volum representa l'interès de la Universitat per transferir coneixements i aproximar l'acadèmia a la ciutadania.

Catalá Sanz, J. A. [Jorge Antonio] (2012). La Universitat de València i els seus entorns naturals. Volum 1. Els Parcs Naturals de L'Albufera, el Túria i la Serra Calderona. Universitat de València.

Catalá Sanz, Jorge Antonio. La Universitat de València i els seus entorns naturals. Volum 1. Els Parcs Naturals de L'Albufera, el Túria i la Serra Calderona. Universitat de València, 2012.

CATALÁ SANZ, Jorge Antonio. La Universitat de València i els seus entorns naturals. Volum 1. Els Parcs Naturals de L'Albufera, el Túria i la Serra Calderona. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-370-8990-4.

Catalá Sanz, Jorge Antonio. La Universitat de València i els seus entorns naturals. Volum 1. Els Parcs Naturals de L'Albufera, el Túria i la Serra Calderona. Valencia: Universitat de València; 2012. 288 p.