La Sebkha el Mehabeul.Túnez

Jorge Hermosilla, Emilio Iranzo, Catherine Andrés, Chahbani Bellachheb, Mohamed Moussa

ISBN: 978-84-370-6420-8

Matèria: geografia

Any ed.: 2007

Instrument perquè societats locals de Tunísia puguen diversificar parcialment la seua oferta turística, sense que això supose fer malbé el seu ecosistema. La sostenibilitat mediambiental i la conservació de la diversitat cultural i de les especificitats de l'àrea d'anàlisi han constituït des de l'inici del treball, premisses de partida que s'han respectat fermament.

Andrés Langa, C. [Catherine] & Bellachheb, C. [Chahbani] & Hermosilla Pla, J. [Jorge] & Iranzo García, E. [Emilio] & Moussa, M. [Mohamed] (2007). La Sebkha el Mehabeul.Túnez. Paisaje, Patrimonio Rural y Desarrollo Turístico: Estudio y propuesta de su revalorización. Universitat de València.

Andrés Langa, Catherine y Bellachheb, Chahbani y Hermosilla Pla, Jorge y Iranzo García, Emilio y Moussa, Mohamed. La Sebkha el Mehabeul.Túnez. Paisaje, Patrimonio Rural y Desarrollo Turístico: Estudio y propuesta de su revalorización. Universitat de València, 2007.

ANDRÉS LANGA, Catherine y BELLACHHEB, Chahbani y HERMOSILLA PLA, Jorge y IRANZO GARCÍA, Emilio y MOUSSA, Mohamed. La Sebkha el Mehabeul.Túnez. Paisaje, Patrimonio Rural y Desarrollo Turístico: Estudio y propuesta de su revalorización. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6420-8.

Andrés Langa, Catherine y Bellachheb, Chahbani y Hermosilla Pla, Jorge y Iranzo García, Emilio y Moussa, Mohamed. La Sebkha el Mehabeul.Túnez. Paisaje, Patrimonio Rural y Desarrollo Turístico: Estudio y propuesta de su revalorización. Valencia: Universitat de València; 2007. 78 p.