La romanización en tierras valencianas

Una historia documental

Juan José Segui Marco, Luis Sánchez González

ISBN: 978-84-370-6105-4

Matèria: història

Any ed.: 2005

La romanización en tierras valencianas. Una historia documental és un intent nou d'aproximar-se a aquesta etapa de la Història Antiga a la Comunitat Valenciana. El lector trobarà els aspectes polítics, econòmics, socials i religiosos adequadament acompanyats de les fonts textuals i materials que són el fonament de la seua elaboració històrica. Sota aquestes premisses el llibre compagina el relat històric amb el document, afavorint el coneixement i la comprensió dels esdeveniments des de les seues arrels. Aquesta obra és, per tant, una forma diferent i actualitzada d'abordar un període transcendental de la nostra història, per desgràcia, encara escassament difós. Juan José Seguí Marca és professor titular del Departament d'Història de l'Antiguitat i de la Cultura Escrita de la Universitat de València. Luis Sánchez González és doctor en Història.

Sánchez González, L. [Luis] & Sapiña Navarro, F. [Fernando] & Seguí Marco, J. J. [Juan José] (2005). La romanización en tierras valencianas. Una historia documental. Universitat de València.

Sánchez González, Luis y Sapiña Navarro, Fernando y Seguí Marco, Juan José. La romanización en tierras valencianas. Una historia documental. Universitat de València, 2005.

SÁNCHEZ GONZÁLEZ, Luis y SAPIÑA NAVARRO, Fernando y SEGUÍ MARCO, Juan José. La romanización en tierras valencianas. Una historia documental. Valencia: Universitat de València, 2005. ISBN 978-84-370-6105-4.

Sánchez González, Luis y Sapiña Navarro, Fernando y Seguí Marco, Juan José. La romanización en tierras valencianas. Una historia documental. Valencia: Universitat de València; 2005. 158 p.