La Justicia más allá de las fronteras

Fundamentos y límites del cosmopolitismo

Federico Arcos Ramírez

ISBN: 978-84-370-7656-0

Matèria: art

Submatèries: arts plàstiques

Any ed.: 2010

En un món cada vegada més connectat i interdependent, és possible i necessària una justícia econòmica més enllà de les fronteres? Per a respondre a aquest interrogant, en la present obra s'analitzen quins podrien ser els fonaments d'un ordre socioeconòmic mundial: si uns deures de beneficència globals situats en el plànol ètic individual o, per contra, l'extensió al conjunt del món dels principis d'una justícia distributiva igualitària tradicionalment pensats per a les comunitats polítiques estatals. El principal debat desenvolupat en els últims anys no gira entorn de si el cosmopolitisme i el patriotisme són o no reconciliables sinó, més aviat, als termes que resultarien compatibles la igualtat moral de totes les persones i les responsabilitats especials cap als compatriotes.

Arcos Ramírez, F. [Federico] (2010). La Justicia más allá de las fronteras. Fundamentos y límites del cosmopolitismo. Universitat de València.

Arcos Ramírez, Federico. La Justicia más allá de las fronteras. Fundamentos y límites del cosmopolitismo. Universitat de València, 2010.

ARCOS RAMÍREZ, Federico. La Justicia más allá de las fronteras. Fundamentos y límites del cosmopolitismo. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7656-0.

Arcos Ramírez, Federico. La Justicia más allá de las fronteras. Fundamentos y límites del cosmopolitismo. Valencia: Universitat de València; 2010. 328 p.