Product Documents

La España de los exilios

Una aproximación para el s. XXI

M. Fernanda Mancebo

ISBN: 978-84-370-6861-9

Matèria: història

Submatèries: història contemporània

Any ed.: 2008

Aquest llibre és el text que fa temps que s'estava necessitant. És veritat que s'ha investigat molt sobre l'exili en els últims anys, però quasi sempre s'ha fet de forma parcial i unilateral. Alguns historiadors han atès més l'esfera política, uns altres, la cultural o la institucional, uns altres, han fixat la seua atenció en els xiquets o en els països on es van assentar i uns altres, en les seues repercussions en les relacions internacionals. Aquests llibre és, al contrari, una síntesi de tot això. María Fernanda Mancebo ha realitzat un gran esforç per a unir dades polítiques, econòmiques, culturals i institucionals, aconseguint un panorama complet, en la mesura que es puga, del que ha representat l'exili republicà en la història d'Espanya.

Mancebo Alonso, M. F. [M. Fernanda] (2008). La España de los exilios. Una aproximación para el s. XXI. Universitat de València.

Mancebo Alonso, M. Fernanda. La España de los exilios. Una aproximación para el s. XXI. Universitat de València, 2008.

MANCEBO ALONSO, M. Fernanda. La España de los exilios. Una aproximación para el s. XXI. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-6861-9.

Mancebo Alonso, M. Fernanda. La España de los exilios. Una aproximación para el s. XXI. Valencia: Universitat de València; 2008. 356 p.