José Ortega y Gasset. Leyendo «Meditación de la técnica»

Salvador Feliu Castelló

Col·lecció: Bachillerato

ISBN: 978-84-370-9074-0

Matèria: filosofia

Any ed.: 2013

Aquest volum recull un conjunt de lliçons escrites per a reflexionar sobre la "Meditación de la técnica". És molt freqüent que Ortega i Gasset vulga fer veure la relació que tots els temes de la seua filosofia tenen amb la inspiració central d'aquesta, a saber, la vida com a realitat radical. Aquest comentari del text d'Ortega ha sigut pensat en funció de l'ensenyament de la filosofia amb l'objectiu d'enfrontar-se amb el text d'Ortega, preparar i proporcionar un mitjà que facilite l'aproximació al text. Per a això s'ha elaborat un material que contribuirà en gran mesura a les possibles activitats que l'alumne ha de realitzar, portat per la necessitat de donar resposta als mateixos problemes desenvolupats en el text. El volum inclou material complementari a través del web https://www.adeit.uv.es/libros.

Feliu Castelló, S. [Salvador] (2013). José Ortega y Gasset. Leyendo «Meditación de la técnica». Universitat de València.

Feliu Castelló, Salvador. José Ortega y Gasset. Leyendo «Meditación de la técnica». Universitat de València, 2013.

FELIU CASTELLÓ, Salvador. José Ortega y Gasset. Leyendo «Meditación de la técnica». Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-370-9074-0.

Feliu Castelló, Salvador. José Ortega y Gasset. Leyendo «Meditación de la técnica». Valencia: Universitat de València; 2013. 122 p.