Investigación y juego motor en España

Vicente Navarro, Carmen Trigueros Cervantes, eds.

ISBN: 978-84-370-7541-9

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 1950

El joc motor ha emergit en l'escenari de la investigació com una forma més de coneixement sobre el joc. Aquesta emergència es mostra diversificada, de manera que no podem parlar del joc motor com una línia d'investigació, sinó de diferents línies per a un mateix objecte d'estudi. Aquesta obra tracta d'acostar al lector aquest procés de diversificació del joc motor en els últims quinze anys, per mitjà d'una selecció d'investigacions i enfocaments d'un conjunt d'investigadors espanyols. Es tracta d'una obra precisa i necessària, que ens ensenya que el joc motor posseeix una gran transversalitat. És destacable l'assoliment que suposa que les distintes formes de percebre la realitat del joc motor s'hagin organitzat en grans perspectives i aquestes, al seu torn, en enfocaments.

Navarro Adelantado, V. [Vicente] & Trigueros Cervantes, C. [Carmen] (1950). Investigación y juego motor en España. Universitat de València.

Navarro Adelantado, Vicente y Trigueros Cervantes, Carmen. Investigación y juego motor en España. Universitat de València, 1950.

NAVARRO ADELANTADO, Vicente y TRIGUEROS CERVANTES, Carmen. Investigación y juego motor en España. Valencia: Universitat de València, 1950. ISBN 978-84-370-7541-9.

Navarro Adelantado, Vicente y Trigueros Cervantes, Carmen. Investigación y juego motor en España. Valencia: Universitat de València; 1950. 396 p.