Fitxa del llibre: Ficha técnica

Innovación educativa en la Universitat: ADE-Derecho

A. Dasí Coscollar, J. García Añón, A. Huguet Roig, R. Juan Sánchez, M. D. Montagud Mascarell, G. Rollnert Liern

Col·lecció: EDUCACIÓ. SERIE INFORMES I DOSSIERS

ISBN: 978-84-370-6869-5

Matèria: Dret, Economia, Psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: Pedagogia i didàctica

Any ed.: 2007

Enquadernació: Rústica

Minuciosa exposició dels processos d'innovació educativa i rigorosa anàlisi dels resultats obtinguts partint d'aquests processos en la titulació ADE-Dret. Especialment rellevants són les dades relatives al rendiment acadèmic dels estudiants i les conclusions associades a aquestes dades i al procés d'innovació. La construcció de l'EEES s'ha de fer comptant amb documents d'aquesta índole.