Product Documents

Submatèries: teoria i ensenyament

Coeditor: Centre de Documentació d'Art Valencià Contemporani

Any ed.: 2013

El present volum agrupa les aportacions a les Terceres Jornades de Recerca sobre Art Contemporani, celebrades a València (novembre de 2011) i que van versar sobre la llibertat d’expressió. Es desenvolupa partint de dos vessants: d’una banda, les indústries culturals com a instrument clau per fomentar el coneixement i la formació entre la ciutadania i, en concret, el seu paper contestatari front als processos de globalització exercit des de l’activisme tecnològic, i per una altra, la trobada dialògica entre política i cultura, les ingerències de la primera sobre la segona, com també quins haurien de ser els eixos de les polítiques culturals i com haurien de posar-se en pràctica.

Silvestre Vaño, R. [Ricard] (2013). Hacer y dejar hacer. Políticas culturales y mediación pública en las artes visuales. Terceras Jornadas de Investigación 3 y 4 de noviembre de 2011. Universitat de València.

Silvestre Vaño, Ricard. Hacer y dejar hacer. Políticas culturales y mediación pública en las artes visuales. Terceras Jornadas de Investigación 3 y 4 de noviembre de 2011. Universitat de València, 2013.

SILVESTRE VAÑO, Ricard. Hacer y dejar hacer. Políticas culturales y mediación pública en las artes visuales. Terceras Jornadas de Investigación 3 y 4 de noviembre de 2011. Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-370-9087-0.

Silvestre Vaño, Ricard. Hacer y dejar hacer. Políticas culturales y mediación pública en las artes visuales. Terceras Jornadas de Investigación 3 y 4 de noviembre de 2011. Valencia: Universitat de València; 2013. 168 p.