Santiago Vicente Llavata

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2011

El present volum pretén aprofundir en el coneixement de la Fraseologia històrica a partir de l'estudi de l'obra literària d'una de les figures més representatives de l'Humanisme peninsular, en Íñigo López de Mendoza, primer Marquès de Santillana. Prenent com a referència les últimes aportacions de la Fraseologia teòrica, aquesta investigació se centra en l'anàlisi detallat de cadascuna de les unitats fraseològiques documentades. Aquesta obra sorgeix, doncs, de la necessitat de conèixer amb major profunditat una de les parcel·les d'estudi menys transitades en el marc de la investigació històrica de l'espanyol.

Vicente Llavata, S. [Santiago] (2011). Estudio de las locuciones en la obra literaria de Don Íñigo López de Mendoza (Marqués de Santillana). Universitat de València.

Vicente Llavata, Santiago. Estudio de las locuciones en la obra literaria de Don Íñigo López de Mendoza (Marqués de Santillana). Universitat de València, 2011.

VICENTE LLAVATA, Santiago. Estudio de las locuciones en la obra literaria de Don Íñigo López de Mendoza (Marqués de Santillana). Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8194-6.

Vicente Llavata, Santiago. Estudio de las locuciones en la obra literaria de Don Íñigo López de Mendoza (Marqués de Santillana). Valencia: Universitat de València; 2011. 360 p.