Entre el espejo y el mundo I

Texto literario y contexto histórico en la literatura norteamericana (I)

Juan José Coy

Col·lecció: Biblioteca Javier Coy d'Estudis Nord-Americans, 24

ISBN: 978-84-370-5982-2

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2004

Aquests dos volums d'assajos tracten de diversos aspectes i autors de la literatura nord-americana, des dels orígens puritans fins als nostres dies. Des de la problemàtica de la possible elaboració d'un cànon literari nord-americà fins a, passant per autors com Herman Melville, Nathaniel Hawthorne, Henry Thoreau, Mark Twain, Walt Whitman, Sinclair Lewis, Tennessee Williams, William Faulkner, J. D. Salinger, John Steinbeck i William Kennedy, es presenta una visió d'aquesta literatura que té en compte els textos literaris dins del desenvolupament històric, polític i econòmic del país.

Coy, J. J. [Juan José] (2004). Entre el espejo y el mundo I. Texto literario y contexto histórico en la literatura norteamericana (I). Universitat de València.

Coy, Juan José. Entre el espejo y el mundo I. Texto literario y contexto histórico en la literatura norteamericana (I). Universitat de València, 2004.

COY, Juan José. Entre el espejo y el mundo I. Texto literario y contexto histórico en la literatura norteamericana (I). Valencia: Universitat de València, 2004. ISBN 978-84-370-5982-2.

Coy, Juan José. Entre el espejo y el mundo I. Texto literario y contexto histórico en la literatura norteamericana (I). Valencia: Universitat de València; 2004. 194 p.