Enfermedades sistémicas y del aparato locomotor

Agustín Herrera, dir. David García, Pere Herrera, José Pérez, Alberto Saura

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 35

ISBN: 978-84-370-8172-4

Matèria: medicina

Any ed.: 2011

Aquest manual recull les lliçons del programa docent corresponent a la Patologia Mèdica de l'Aparell Locomotor, tal com s'imparteix en el Departament de Medicina de la Facultat de Medicina de la Universitat de València, al que s'han afegit una sèrie de capítols que consideràvem d'interès i que formen part de l'oferta docent en els seminaris de l'assignatura. Amb un enfocament de l'obra és eminentment pràctic, concebut fonamentalment per als estudiants de medicina i qualsevol un altre professional de la medicina interessat a conèixer millor la matèria exposada.

García Escrivá, D. [David] & Herrera Ballester, A. [Agustín] & Pérez Silvestre, J. [José] & Saura Vinuesa, A. [Alberto] (2011). Enfermedades sistémicas y del aparato locomotor. Universitat de València.

García Escrivá, David y Herrera Ballester, Agustín y Pérez Silvestre, José y Saura Vinuesa, Alberto. Enfermedades sistémicas y del aparato locomotor. Universitat de València, 2011.

GARCÍA ESCRIVÁ, David y HERRERA BALLESTER, Agustín y PÉREZ SILVESTRE, José y SAURA VINUESA, Alberto. Enfermedades sistémicas y del aparato locomotor. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8172-4.

García Escrivá, David y Herrera Ballester, Agustín y Pérez Silvestre, José y Saura Vinuesa, Alberto. Enfermedades sistémicas y del aparato locomotor. Valencia: Universitat de València; 2011. 260 p.