Francisco Pérez, José Manuel Pastor, Laura Hernández

Susana Sabater Millares, ed.

Col·lecció: Educació. Sèrie Informes i Dossiers

ISBN: 978-84-370-6572-4

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2006

El procés de Bolonya pot ser interpretat de distintes maneres, i a les universitats europees hi ha un cert debat sobre la seua naturalesa, abast i significat. Era necessari per a la Universitat de València conèixer la visió sobre la seua oferta formativa futura, no momés des de dins, sinó també des de l'opinió d'experts externs. I ningú millor que l'IVIE per a atendre aquest requeriment, atès que és una de les institucions més prestigioses en l'anàlisi de l'evolució del capital humà i de les necessitats de formació de la societat.

Hernández Lahiguera, L. [Laura] & Pastor Monsálvez, J. M. [José Manuel] & Pérez García, F. [Francisco] (2006). Diseño de la oferta futura de la formación superior de la Universitat de València. Universitat de València.

Hernández Lahiguera, Laura y Pastor Monsálvez, José Manuel y Pérez García, Francisco. Diseño de la oferta futura de la formación superior de la Universitat de València. Universitat de València, 2006.

HERNÁNDEZ LAHIGUERA, Laura y PASTOR MONSÁLVEZ, José Manuel y PÉREZ GARCÍA, Francisco. Diseño de la oferta futura de la formación superior de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6572-4.

Hernández Lahiguera, Laura y Pastor Monsálvez, José Manuel y Pérez García, Francisco. Diseño de la oferta futura de la formación superior de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València; 2006. 232 p.